Jesteś ekspertem od skamieniałości pterodaktyla i napisałeś artykuły do ??czasopism naukowych.

Ale teraz, wraz z pojawieniem się filmów takich jak „Park Jurajski”, postanowiłeś pisać również artykuły do ??popularnych magazynów. To wymaga ostrego zwrotu w twoim podejściu. Twoje użycie języka musi się zmienić. Przeczytaj tę i inne wskazówki.Współpracuj z innymi witrynami, aby Twoje artykuły były publikowane w nowych miejscach. Większość webmasterów z radością pozwoli Ci gościć na blogu, ponieważ oni również doceniają treść. Będą linkować z powrotem do Twojej witryny, zwiększając Twoją popularność w wyszukiwarkach. Postaraj się, aby Twój artykuł został opublikowany w znanej witrynie, aby znacznie zwiększyć ruch.Odwołując się do treści, nie duplikuj treści. To będzie karać twoją pozycję w wynikach wyszukiwania. Jeśli potrzebujesz mieć więcej niż jedną lokalizację dla swoich treści, użyj różnych linków lub nieznacznie zmień treść. Zawsze powinieneś dokładać wszelkich starań, aby oferować interesujące i wysokiej jakości treści na swojej stronie internetowej.Marketing artykułów przez Internet wymaga dużo kreatywności. Pamiętaj, że pomysł polega nie tylko na pisaniu wysokiej jakości treści, ale także na pisaniu bardzo atrakcyjnych treści. Jeśli nie możesz utrzymać zainteresowania czytelników, nie będziesz mieć czytelników, a tym samym nie będziesz mieć odwiedzających Twoją witrynę.Zostań „ekspertem”. Zbadaj i pisz na tematy, które są ze sobą powiązane, aby stać się osobą, do której należy się dany temat. Twoi odbiorcy nauczą się ufać twoim radom i będą nadal wracać do twoich artykułów. Bądź lepszy w marketingu artykułów, postępując zgodnie z tymi wspaniałymi wskazówkami

Częściej też kupują produkty polecane przez kogoś, kogo uważają za dobrze zorientowanego.Bądź płynnym streamerem.

Każdy artykuł powinien mieć na końcu wezwanie do działania, ale często są one zbyt oczywiste. Twój artykuł powinien trafić bezpośrednio do wezwania do działania, tak aby Twoi czytelnicy nigdy nie zdawali sobie z tego sprawy. Ćwicz to, aż stanie się to dla ciebie naturalne.Istnieje wiele katalogów artykułów, do których możesz przesłać swoje artykuły. Przeczytaj wymagania dotyczące składania katalogów artykułów, aby zmaksymalizować wyniki swojego zgłoszenia. Katalogi artykułów mają różne zasady.Budowanie artykułu można porównać do budowania domu, a marketerzy artykułów dobrze by o tym pamiętali. Chcesz zacząć od sporządzenia planu, a następnie kłaść fundament. Potem nadszedł czas na ramę i wykończenie. Po tym wszystkim nadszedł czas na miłą inspekcję.Tytuł Twojego artykułu jest prawdopodobnie najważniejszą częścią całego tekstu w marketingu. Nie oznacza to, że nie powinieneś skupiać się w równym stopniu na treści tekstu, ale twój tytuł będzie pierwszą rzeczą, którą ludzie przeczytają. Jeśli tytuł nie jest wystarczająco chwytliwy, aby ich wciągnąć, ludzie nigdy nie przeczytają tego artykułu.Praktyka to bardzo dobry sposób na rozwinięcie umiejętności pisania związanych z marketingiem artykułów. Pisząc praktyczne artykuły, które w rzeczywistości nie zostaną wyprodukowane, ale będą używane jako narzędzie do nauki, można wypróbować różne style i pisać formuły, aby je wyczuć, zanim ktokolwiek to zobaczy.Jeśli piszesz wiele artykułów i chcesz wykorzystać je do poprawienia rankingów w wyszukiwarkach, spróbuj tworzyć więcej artykułów typu „jak to zrobić”. Są one popularne wśród czytelników, ale co ważniejsze, przyciągają więcej linków zewnętrznych niż jakikolwiek inny rodzaj artykułu. Inni webmasterzy, którzy uznają Twój artykuł instruktażowy za dobrze napisany, kierują ruch na Twoją stronę i zwiększają Twoją obecność w wyszukiwarkach.Teraz jesteś gotowy napisać te artykuły dla ogólnego czytelnika, który będzie młodszy i mniej poinformowany niż twoi czytelnicy naukowi. Zwróciłeś uwagę na rodzaj języka używanego w czasopiśmie, do którego zamierzasz przesłać swój artykuł – język, który zainteresuje czytelnika, ale nie przytłacza go specjalistyczną terminologią.

Author