Niewiele firm nie skorzystałoby na skutecznej kampanii e-mailowej.
Kluczem do skutecznej kampanii e-mail marketingowej jest dotarcie do właściwych osób i zaoferowanie im tego, czego chcą. Informacje zawarte w tym artykule pomogą Ci to zrobić, dając Ci porady i wskazówki, jak najlepiej wykorzystać swój e-mail marketing.Poznaj odbiorców, do których kierujesz reklamy. Po ustaleniu kilku czytelników, powinieneś pomyśleć o różnych sposobach, w jakie możesz ich zachęcić do zarejestrowania swoich znajomych. Dołącz do swojej wiadomości e-mail zgodę. Nigdy nie wiadomo, kto może przekazać go znajomym, którzy są zainteresowani takimi samymi produktami. Może to pomóc w organicznym rozwoju czytelników.Wysyłając e-maile do klientów, spróbuj skorzystać z bezpłatnej gwarancji na swoje produkty lub usługi. Możesz wstawić zamówienie w e-mailu, który powie im, aby natychmiast uzyskać tę gwarancję. Końcowe PS może im powiedzieć, aby działali teraz i nie przegapili tej niesamowitej okazji, aby wypróbować coś, co mogą pokochać.Przetestuj różne formaty e-maili. Upewnij się, że informacje, które są bardzo ważne, znajdują się na górze, a także nowe oferty. Koniecznie wypróbuj różne formaty, aby zobaczyć, które z nich mają najlepsze opinie. Gdy już wiesz, które z nich będą działać, a które nie, kontynuuj te skuteczne! Twoi klienci docenią, że mają czas, aby dowiedzieć się, gdzie znajdują się poszczególne elementy wiadomości e-mail, aby wiedzieli, co nadejdzie w przyszłym tygodniu.Upewnij się, że Twój landing page spełnia oczekiwania klienta. Odbiorca jest oczywiście zainteresowany Twoim produktem, jeśli kliknął w link w Twoim e-mailu.
Nie chcesz, aby byli rozczarowani, klikając link i stwierdzając, że strona jest inna niż myśleli, że będzie.Wykorzystaj marketing e-mailowy, aby bardziej zaangażować klientów w inne portale promocyjne.
Na przykład zawsze daj czytelnikom kilka sposobów, aby dowiedzieć się więcej o tym, o czym mówi każdy e-mail. Zakończ każdy e-mail swoimi danymi kontaktowymi i adresem internetowym, zachęć ich do udostępniania specjalnych promocji za pomocą przycisków „Lubię to” na Facebooku lub skieruj ich do filmu, który pokazuje im, jak najlepiej korzystać z nowego produktu.Wykaż się kreatywnością w projektach wiadomości e-mail, aby dowiedzieć się, co działa najlepiej. Wyślij kilka e-maili z treścią i linkami różniącymi się czcionką i kolorem tekstu. Baw się pozycjonowaniem obrazu, w tym przyciskami i logo. Po wysłaniu wiadomości e-mail sprawdź, które z nich mają najlepsze współczynniki klikalności. Trzymaj się ich na razie, ale zmieniaj to od czasu do czasu, aby zobaczyć, czy możesz znaleźć metodę, która działa jeszcze lepiej. Większe współczynniki klikalności oznaczają większą sprzedaż.Zrób, co możesz, aby Twój e-mail trafił do skrzynek odbiorczych Twoich klientów. Musisz pracować, aby Twój e-mail przeszedł przez dostawców usług internetowych i nie został oznaczony jako spam. Jeśli zostaną one oznaczone jako spam, odbiorca może ich nigdy nie zobaczyć. Skontaktuj się z klientami, aby sprawdzić, czy otrzymują Twoje e-maile lub czy nie są już zainteresowani.Opublikuj wersję swojego newslettera z grafiką i animacją na swojej stronie internetowej. Następnie wyślij swojej liście e-mailowej wersję biuletynu w postaci zwykłego tekstu z łączem do wersji internetowej. Dzięki temu Twoje e-maile będą na tyle proste, że nie zostaną przekierowane do folderu ze spamem, a także zachęcą klientów do odwiedzenia Twojej witryny.Jak wspomniano powyżej, niewiele firm nie odniosłoby korzyści ze stosowania skutecznej kampanii e-mail marketingowej. Informacje i porady zawarte w powyższym artykule pomogą Ci stworzyć i uruchomić kampanię marketingową, która zaoferuje Twoim lojalnym klientom to, czego chcą, i przyciągnie potencjalnych klientów do Twojej firmy.